Veckans blogg vinnaren!

2010-09-25
14:29:53
Lovade att vinnaren av veckans blogg skulle få
ett inlägg i bloggen :) 


Fick frågan om att skriva ett inlägg i Malins blogg och självklart ville jag det =) !
Jag heter helene och är en 16 årig tjej som gillar att fotografera med min systemkamera, shoppa och umgås med nära och kära! =)
I min blogg skriver jag om min vardag och allt där emellan. Vill ni veta mer så får ni gärna lämna en eller flera kommentarer i min blogg:
www.hhelenemariee.blogg.se :D !
Ha en fin dag, kram helene =D


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)

Skrivet av: ASIAT
2010-09-25
14:57:26

vad har du gjort idag då? :)

- ASIAT


Blogg-adress: http://asiat.blogg.se/
Skrivet av: helene
2010-09-26
09:13:58

tack snälla =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0