te amo

2010-09-30
19:37:43

nu har vi käkat, mos,köttbullar och brunsås! gott! Länge sedan jag åt köttbullar assååå :)
det jobbiga är att, äter jag inte då får jag ont i magen och äter jag då får jag också ont i magen.
inte kul asså! just nu sitter jag med lurarna i öronen och lyssnar på musik medans josefine dammsuger (:

imorgon har vi bra lektioner :)
Foto och massage :)

i helgen ska jag fan bara ta det lugnt och typ sova!
är det fint väder ska jag ut med kameran och fota ! :)
köpte 8gb minneskort igår så kan ta massa me bilder nu :)

pussssss



Josefine som tagit kort :)


Skrivet av: CHIRRE
2010-09-30
20:33:49

jag åt köttbullar till lunch:D



ställ gärna frågor:D http://christinarisberg.blogg.se/2010/september/fragestund.html

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-09-30
21:11:04

Sv;

Okej, vad gjorde ni för gott?:)

nja, kollar på tv.

Skrivet av: Erica♥
2010-09-30
21:48:33

tack,tack :) allt bra?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0