Sweet!

2010-09-24
17:56:02
Jag mamma och Jasmine (ena brors dotter) for till Myrviken
för att hälsa på min syster :)
fick se den lilla också :) så himlaaa söt! :)
kvällen blir inte som planerat.. ska nog bara ta det lugnt..
Daniel kommer ju, vi kanske ska ut och träffa Lisen och Simon :) 
simon har man ju inte träffat på ett tag :p
annars blir det kräftor och räkor ikväll :) 
och daniel får kycklingvingar ;)
Jag bara älskar mina högtalare! Asbra bas, och as bra ljud! :D 
Love !

 

 

 

Dom här två låtarna är ju bara för bra!

 

 

P u s s

 

Even if I had a million reason to leave you,
I whould look for the one good to stay.


Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-09-24
18:17:17

Sv;

Det bordeväl på vad man tyckerär "bra". :p

Jag vet därimot inte hur man gör en helt egen design men jag kan ju redigera det mesta på designen i bloggen. :)

Skrivet av: helene
2010-09-24
18:30:26

svar: haha okej :D:D



åhh, späännande.. :D

Skrivet av: felle :)
2010-09-24
19:44:33

svaren till frågestunden är nu ute på bloggen :d

tack för att du ställde frågor :)



KRAM - Felle :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0