mOsTeR

2010-09-21
22:33:39
så då har jag duschat och torkat håret :) 
dags att lägga mig kanske. 
blev ju inte så mycket sömn inatt.. sov ca 5timmar, och har inte mått bra på hela dagen.
magen vill inte ge sig, har fortfarande jätte ont.. och så har jag fått ont i ryggen
så får gå till skolsköterskan imorn om det inte ger sig.
Börjar 12 imorn och ska träna servering hela tiden :) Niiice!
får bara hoppas på att jag mår bättre imorn. 
så efter skolan ska jag fixa gymkort med pojken min :) 
och dra iväg på Ica Maxi med några brudar för att handla till tacokvällen vi ska ha i helgen :)
sen drar ja hem för att träffa Liiisen :)
statistiken ser inte helt dum ut just nu :) 
hoppas ni stannar sötnosar! 

P u s s 
vid 16tiden idag blev jag moster igen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0