Idol-Olle-bagarn

2010-09-30
22:23:18

äntligen har vi tvättat klart, eller ja josefine ;)
fick inte hjälpa till med nått eftersom att alla gör fel då dom hjälper henne me tvätten ;)
har lämnat av Sara med bussen också (:
vi tre kollade på idol och har ätit piggelin :) så nu väntar jag och Josefine på och få veta om OLLE går vidare ;)
*hoppas* 
Jag har fortfarande ont i magen.. vad är det för fel på mig????
men jag ska kämpa mig iväg till skolan imorn :)

nu ska jag va lite mer social med lillflickan :)
Puuuuuusssssss


Skrivet av: Fredrika
2010-09-30
22:23:47

Fin blogg :))


Blogg-adress: http://frdrika.blogg.se/
Skrivet av: Linda
2010-09-30
23:41:39

Sv: Nä faktiskt inte :( Gick bara ner till de två affärerna som ligger i mitt område men det fanns inte. Ska till Ica maxi imorgon så får hoppas de har där :D


Blogg-adress: http://olindao.blogg.se/
Skrivet av: amelia
2010-10-01
08:08:18

idag blir det skola till ett sen fika och därefter antagligen fotbollsträning :) själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0