home

2010-09-24
14:26:22
hemma från skolan idag.
blir inge tacokväll för mig inte. synd de

har bara legat o kollat one tree hill hela dagen igen :P
som om jag har bättre saker för mig? nää eller jo.. ;)
daniel kommer ikväll och tar hand om mig, vi får också se om jag utser vinnare av veckans blogg ikväll eller imorgon :) blir nog ikväll !

För ett år sedan. Vill ha tillbaka dom stunderna.
För två år sedan. Vill ha tillbaka dom stunderna.
Två och ett halvt år sedan. vill ha tillbaka stunderna.
<3

Skrivet av: sofia
2010-09-24
15:01:40

sv: joo kanske får göra det ;)


Blogg-adress: http://sufias.blogg.se/
Skrivet av: CHIRRE
2010-09-24
16:31:45

svar: jaha, okej, skönt! vad ska du hitta på ikväll då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0