fallen

2010-09-23
18:57:46
oj vad den här dagen har gått bra. 
vaknade nångång vid halv elva tiden och sedan dess har jag bara legat i sängen och sett One tree hill
snart är 2säsongen slut också, :p
mamma beställde hem mat också :) mumms! dock orkade jag inte mycket..
kom på nu lite sent att min pappa hade ju kunnat köpt med sig converse till mig från usa
men lite sent nu :P haha! 
blev ingen kamera från usa heller. eftersom garanti och sånt gäller ju inte här hemma i Sverige så papi och mami ska iväg på måndag och köpa en åt mig :)
imorn ska jag upp tidigt. usch! blir fem i sju bussen men har Ind-val hela dagen elle ja inte sista timmen men ändå. har fotografiskbild först :) men han ska visa bildspelen för alla.. usch vad jag kommer skämmas.. hah ! sen ska vi nog jobba lite med photoshop som jag förstod det :)
har massage på eftermiddagen :) min rygg kan behöva de ? (:
sen naturkunskap efter det.. FYFAN! usch! haha!
kvällen blir det tacomys med några vänner :) kan bli bra :) 
Tar tio över tio bussen hem :)
P u s s

Skrivet av: Pauline♥
2010-09-23
19:03:35

haha ja, men att ha alla säsångerna på dvd´hade inte suttit fel(:



nä dududu:)

Skrivet av: Pauline♥
2010-09-23
19:08:20

precis!(:

onej envisa du!^^

Skrivet av: Denise [Fotoblogg]
2010-09-23
19:13:08

Tack!

följ gärna på bloglovin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0