den rätta

2010-09-26
22:52:15
tänker jag tillbaka till början av åttan.
då jag såg HONOM.
han som va så himla snygg, men osynlig
han var inte den killen som skulle synas och höras utav alla.
han var inte den som var den tuffa.
den killen, han blev jag kär i
jag fick honom att bli kär i mig
jag fick honom
ibland vill jag bara tillbaka, till den stunden
utanför biostaden, 26januari 08.
hur mycket jag frös!
att oscars telefon hade ringt flera ggr då hans mamma skulle hämta er
efter 1 och en halv timma så for alla hem.
vi var tvungen att säga hejdå.
båda var blyga men vi lyckades.
vilket rus jag hade i mig hela den kvällen.
jag var den lyckligaste tjejen i hela världen
och än i dag är jag den tjejen
den tjejen som är super glad att ha sin pojkvän kvar
För tre år sedan blev jag kär i den här otroligt underbara killen
för 2år 8månader sedan var den här underbara kvällen jag skriver om.
Vad skulle jag göra utan Daniel Wårberg?
han har funnits vid min sida i tre år, han stöttar mig
han gör mig glad, han gör mig lycklig!
han är den rätta, !
Jag verkligen älskar honom.
PUSS♥

Skrivet av: fiisken
2010-09-28
11:33:12

söt du e<3 älskar dig<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0