Call me

2010-09-26
19:37:06
Drog till Lisen ett tag :)
men gick hem vid sju tiden, har så ont i huvudet och är sjukt trött
så funderar nu på ta en dusch sen lägga mig, det låter skönt!
men dock vet jag själv att det inte kommer bli så.
nått kommer hända så jag somnar sent.
fick veta nyss att vi inte har idrott imorn, vilket innebär sovmorgon för alla hr09&Lp09
men inte för mig.. jag får ändå kämpa mig upp vid sex halvsju för att åka med bussen halv åtta ifrån Hackås
men jag har en vän som jag tänker gå till :)
som jag alltid gör, så sug på den JOSEFINE :) För imornbitti kommer jag till dig :) 

ska lägga in lite bilder också :)
men det blir efter duschen :)
P u s s

Skrivet av: Sissi
2010-09-26
19:39:34

sv; tack snälla :)

Skrivet av: amelia
2010-09-26
19:56:39

spelat match och bara tatt de lungt, pluggat -.-

fast ibland måste de ju göras också ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0