blondin

2010-09-26
14:02:17
Kom hem för ett tag sedan :)
min bror kom och hämtade mig :)
jag hade en toppen kväll! (: 
åt god middag, sen gick vi till Thom och jag kelade (ingen aning hur det stavas) med katterna
men dom blev helt plötsligt jätte busiga och lekte runt, så söta så :)
jag somnade ett tag då dom spelade nått spel på xbox:P
gick hem till Daniel och kollade på två filmer minns inte vad de hette :P en va The new guy :)
Idag kommer Pappa och mina två bröder hem :)
och imorn må man dra till skolan igen. mår inte riktigt bra, ont i halsen fryser hela tiden..
men jag kan inte missa mera nu, och idrotten må jag göra konditionstest, vilket kommer bli dåligt resultat ..
skriver mer sen
p u s s
En blond jag :) saknar det ibland..


Skrivet av: malin isaksson
2010-09-26
14:16:54

okej :D låter ju bra.

Här är allt bara toppen :)

Skrivet av: ASIAT
2010-09-26
15:37:44

sv: igår tog jag det bara lugnt, kände mig sjuk :/



vad händer idag då? :)

- ASIAT


Blogg-adress: http://asiat.blogg.se/
Skrivet av: Elin
2010-09-26
16:34:29

Sv; okej gör så going!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0