22.33

2010-09-29
22:33:44
sitter just nu på bussen påväg hem till Hackås :) 
blev inte att jag sov hos älsk, men istället följer han me mig :)
imorgon har vi något Klimatsmart mat på skolan :P
ska se föreläsning på projektor sen laga mat -.- super tråkigt!
men jag sover hos Josefine och på fredag har vi en bra dag! 
foto - då vi ska va i fotostudio :)))
friskvårdsmassage- då vi ska massera :)))
sen har jag inte den här veckan nk så jag slutar tidigt :) gött!
men då jag kommer hem ska jag ta och duscha sen lär jag nog lägga in ett inlägg till :) kanske
bilder från dagen lär jag också ladda upp :) annars imorgon :) 
P u s s

Skrivet av: Emelie ♥
2010-09-30
09:45:37

Vinnarna från dagens blogg finns nu uppe ;)



http://emeliejarnberg.blogg.se/2010/september/vinnarna-av-dagens-blogg-ar.html#comment

Skrivet av: Emma och Bea
2010-09-30
10:09:08

Var med att tävla om längre ögonfransar!! (Neulash)



/ Emma och Bea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0