volbeat

2010-10-06
20:50:41
sitter hos sötnosen just nu (:
han har två pojkar här också :P dom sitter och nördar xbox :P TRÅKIGT!
jag åkte från josefine vid tio över åtta kanske? sen blev det willys snabbt, köpte mig schampoo så jag kan tvätta håret och så jag inte ser ut ett äckel imoorn :P fast det kanske jag gör ändå ;) haha!
äsch nu är det bäst att jag tvättar håret så det ska torka nångång :)
PUSSSSSSS!
inte så jävla länge kvar till jag ska iväg och se VOLBEAT! den 17 oktober :)
sitter och lyssnar på deras album i lurarna just nu :) 

Skrivet av: matilda rosqviist
2010-10-07
18:32:40

hihi okej :-) vad händer i helgen?

Skrivet av: Pauline♥
2010-10-07
19:33:05

hoppas du får en bra kväll!(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0