VOLBEAT!!!!!

2010-10-18
13:54:17




Gårdagen va så jävla bra!
åkte bil till Sundsvall vid halv tre kom dit vid fem tiden kollade vart sporthallen var sen åt vi på Big boy,gottgott!
sen sporthallen och stod i kö. Vi tänkte att kamera får man nog inte ha med sig eftersom det brukar vara så, så jag lämna kameran i bilen, vilket va super dumt gjort! hade kunnat ta kort och filmat i HDkvalite..
men men jag såg dom iallfall det är huvudsaken!!
köpte också mig en tröja (t-shirt) :)
förbanden började spela vid halv åtta och runt halv tio satte volbeat igång. 
det var slut runt halv tolv nångång, då vi gick till bilen och for hem. jag ringde mamma och frågade om jag va tvungen att gå idag, eftersom vi kom hem så sent inatt men jag slapp.
somnade nångång vid tre med huvudvärk.
vi vaknade för någon timma sedan, nu ska jag klä på mig sedan ska vi nog äta nått och dra in till stan,
ska kolla gym24 och daniel ska hämta sin väska hos emil (:

Puuuuuuusssssss♥


Bild på tröjan kommer (:

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-18
15:02:26

Sv;

Ska snart äta sen träna. :D

Själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0