volbeat

2010-10-16
20:34:49
ska svara på kommentarer senare.
är hos älskling just nu, har varit här i några timmar.
vi har också ätit tårta och kakor idag, eftersom att min syster fyller år.
sedan skjutsade pappa hit oss, har bara legat i sängen och varit död.. daniel har faktist tvättat lite kläder åt mig han har tagit ur o i diskmaskinen och vi har också hunnit ätit.
imorgon åker vi till Sundsvall på volbeat! börjar 20.00 så betyder att jag kommer hem (till daniels lägenhet) riktigt sent imorgon kväll/natt, så jag lär inte skriva nått imorgon alltså..
har varit usel på o skriva i bloggen, men då jag inte kan ladda upp bilder från min dator så känner jag inte nån lust..
jag mår inte så bra heller..
ont i halsen som satan, har haft så ont att jag mått illa.. mår lite illa fortfarande..
nu ska jag väll vara lite social med folket där ute i soffan!
Pusssss

ville bara se om det var fel på min dator och visst var det de..
aja, ska la lägga in lite bilder senare ikväll då från daniels dator :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0