vi föds unika och dör som kopior av varandra

2010-10-29
22:39:19


Vad hände egentligen 2010?
allt blev splittror, massa ärr.
jag har sårat människor som betyder för mig otroligt djupt vill bara få allt ogjort.

men det finns ju massa som hänt 2010 som är bra också
alla underbara människor jag lärt känna,
alla kvällar med vänner
yran2010 va också bra! riktigt bra stämmning!
och självklart i Januari 26 va det min och daniels årsdag, 2 underbara år tillsammans.


jag har mycket att se tillbaka på som jag blir glad utav
och jag har också mycket som tynger mig.. får klump i magen fort jag tänker på alla
misstag jag gjort, men jag är förlåten och livet leker ändå.
huvudsaken är att Daniel finns vid min sida, så mår jag bra<3 + mina vackra vänner som stöttat mig!!

2010 vad säger man?
man lär sig utav sina misstag
jag har lärt mig mycket


finns inget bättre än kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0