hr09

2010-10-14
17:27:24


igår serverade hela hr09 och några ur trean på saerimner (stavning?) galan :)
gick ju bra bra :) dock dog mina fötter!  kan inte gå i tygskorna längre, får vandra runt i mina uggs :)
idag klev jag upp vid halv nio (riktigt jobbigt) för o duscha sedan åkte vi upp på skolan och tog skolfoto.
hahaha vår klass säger jag bara, 7 pers? men men (:
sen hade vi inga lektioner som vi alla redan visste så då for vi ner till Josefine igen.
vid halv tolv träffade jag daniel :)
gick på donken och jag tog mig en burgare medans daniel satt o vänta på mig :*
sedan gick vi mot gouter för han har nått kort från JB så han äter gratis, o på det fick jag smaka hans riktigt jäkla goda macka! MUMSSSSSSS!  inge mer donken inte! :)
sedan for vi hem till daniels lägenhet, jag vilade mina fötter efter ha gått i tygskorna.
sedan kom mami och vi for till stan. Fick mig en fin fin jacka, en mössa och en halsduk :)
kommer bilder !

jag väntar just nu på att Lisen ska komma hem :)
tror jag tar med kameran ut också :)
vi ska också va med Linn :))

nu vart det riktigt långt inlägg så slutar väll här då :)
tänkte lägga upp nån ny bild också :)
men det får bli i nästa inlägg verkar inte gå o lägga upp just nu :P suttit 10minuter o vänta på EN bild.

Pusssss

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-14
18:14:31

Sv;

Ja, för i Google chrome så funkar det bara ibland. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0