trött malin

2010-10-27
23:18:21
hallåhallåhallå! :)
kvällen har varit jobbig..
då jag gick från Josefine och mötte daniel kunde vi inte ha våra "kylsaker" som jag köpte på maxi någonstans så vi tänkte ta buss till honom lämna grejor sedan vidare och gymma.. dock kände daniel sig inge bra..
och hade vi gymmat hade vi inte ens varit hemma nu! jag hade inte hunnit pluggat och vi hade inte hunnit ätit middag. så vi bestämde att stanna hemma och daniel fick ta sig alvedon.
inte för jag blitt så mycke klokare av o plugga men aja, vi får hoppas på ett G.
i helgen får jag lägenheten! :))))
så under lovet flyttar jag in! härligt! dock vet vi inte hur vi ska ha internet än.
lär bli mobilt och då blir allt så himla mycket jobbigare...
men men.
nu ska jag göra mig i ordning för att sova, ska upp 7 imorgon eftersom min klass har naturkunskap -.-
sedan kanske jag hinner updatera efter skolan, ska ses på scandic 16.30.
tar nog med mig mini kameran så kanske blir lite bilder, bara KANSKE!
Pussssss

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-28
16:31:47

Sv;

Ja, plugga är tråkigt. :( Men det måste göras. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0