suuuuper

2010-10-21
21:30:47


sitter hemma hos sötnosen, hans internet är super segt ( så är det då man har mobilt bredband )
dagen har varit bra, såg för första gången ringaren i notre dam på skolan idag :p
åkte till josefine, gick på ica köpte sallad, lite gott och gurka :)
gjorde oss en jäkla fet kycklingsallad, mest isbergsallad och gurka ;) hahah!
josefine försökte verkligen få i sig det sista, tror hon inte fick i sig allt ;)
sedan följde hon med mig o solade, och väntade utanför. tog en 27minutare, shiit jag dog nästan!
men resultatet gjorde mig på toppen humör :)
dock är det mest magen och ryggen som det syns på :P haha!
sara hade också kommit då jag solade gick till J och kollade lite tv o jag fick låna duschen :')
sedan tog jag bussen till daniel, träffade även Jessica och Make på bussen (:

nu ska jag mysa och kolla tv med älsklingen innan vi ska lägga oss :)

har Fotografisk bild då vi ska va i fotolabbet (tror folket)
sedan massage, ingen teori inte utan praktiskt :) sedan sist och jävligast naturkunskap -.-
efter det ska jag träffa mor o far och åka o kika lite skor sedan fixa gymkort! :)

Godnatt♥

Skrivet av: josefine
2010-10-22
09:00:40

jag åt visst upp allt! det var tomt i skålen!!! :D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0