stresssss

2010-10-05
18:54:51
ojojoj!
shit vaD dålig jag är på och skriva :P
men så blir det då man har skola sen far till sin pojkvän som inte har internet än :P
men han får nog det snart :) är iallfall hemma nu har ätit och duschat :)
ska åka in till stan igen vid halv åtta tiden, så må ta och skynda mig lite :P
så ikväll blir det inge update om jag inte slänger iväg ett med mobilen (:
börjar tolv imorgon så jag ville inte kliva upp halv åtta för o ta mig in :P
pussssssss

Skrivet av: Tova
2010-10-05
21:03:54

Dagens blogg vinnaren är utsedd, gå in och kolla om det blev du!

Skrivet av: Tova
2010-10-05
21:03:54

Dagens blogg vinnaren är utsedd, gå in och kolla om det blev du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0