ont!

2010-10-13
12:37:03



sitter hemma hos josefine, kom hit vid kanske kvart i elva?
tog mig en dusch sen har vi hunnit ätit kycklingsallad och fixat oss :)
just nu känns det som allt kommer gå åt helvete!
håret vill inte ligga som det ska, mina "svarta" byxor ser cp ut, mina fötter gör ont!
köpte nya skor igår, och dom klämmer, eller ja ena skon bara! min vänsterfot är större än den högra
och det tänkte jag inte på då jag prövade dom.. och min lilltå gör super ont!
men men..

nä men lite positiv ska vi väll vara?
har ju serverat på balen förra året och det gick ju bra de.

tycker synd om josefine som är sjuk!

nä nu ska jaag ta o dra! Pussss


Skrivet av: Sannalitens.blogg.se
2010-10-13
15:49:53

Svar: Okej! :) Vad ska/har du gjort idag då?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0