MMaaalin

2010-10-04
16:36:23

jag har hoppat över Josefines dator och tänkte skriva ett inlägg :)
eftersom jag inte åker hem idag, efter lite beslutsångest valde jag att stanna och sova hos älsk en natt till<3
igår va min bror hos oss och hans lilla pojke, men dom stannade inte länge sedan jag kom hem.
jag åkte med Daniel och hans pappa till stan gick in med alla grejor till lägenheten sen gick vi fort till Willys sedan upp till Christian där viiktor också var så kollade vi lite film :) karate kid.
men till tio ville ja hem till daniel för att se på scrubs! :)

dagen har varit sjukt dryg!
först idrott med intervallträning, jobbigt!
sen va dagen bara segseg seg!

just nu är jag med Josefine för daniel har en tråkig kompis hos sig o dom spelar xbox nördspel :P haha!
det betyder alltså att ikväll har jag nog ingen bra update heller!
men imorgon ska jag hem, så jag LOVAR bättre update imorn :)
kanske har tid och skriva lite på skolan (:
Har hotellB lunch Data HotellC :)




P u s s s s s s


Skrivet av: matilda rosqviist
2010-10-04
17:42:50

absolut :-)

Skrivet av: Pauline♥
2010-10-04
19:05:26

hoppas allt är bra idag(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0