långt

2010-10-29
20:13:26

verkligen dålig update.
igår hade jag absolut ingen tid att skriva.
då jag hade skola från 08.15 till tjugo i tre då jag drog till daniel packade sedan mötte jag Marina (:
igår gick även brandalarmet, dum som vi var tog vi inte på oss jackorna och stod och frös i 40minuter, jäkla sabotage idioter!
sov ju som sagt på hotell inatt, sov med Marina och Malin :)
fick se någon film om städning i dryga 15minuter, sedan blev det middag.
sen gjorde vi inge mera, jag malin och marina drog på statoil och handlade lite,sedan låg vi och kollade på tv hela kvällen.
somnade runt 1 och klockan 6 imorse ringde klockorna.
åt frukost sedan städa vi rummet.

idag hade jag bara två lektioner.
fotografisk bild då jag och marina gick ut och tog kort med analogkamera, sedan framkallade.
dock blev det torv och vi fick bara 3 bilder som inte blev ljusförstörda, haha!
sedan massage, hade teori fick nått test för o testa hur mycke vi hade lärt oss sedan gick igenom om läxan slutade vid fem i ett.

skulle ju först följa med till Valla ikväll egentligen, men allt blev tjorv med alla mina väskor
sedan ville lisen att jag skulle följa till vemdalen, men kom hem halv sex och halv sju gick bussen från myrviken, hade inte hunnit duscha, sminka eller äta innan .. så jag får sitta för mig själv ikv..

blev ett riktigt långt inlägg men men.. :)
lär bli fler inlägg ikväll :) fast lite kortare ;)

Pusssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0