kryp

2010-10-30
12:32:54
sitter i mina skööööna pyjamasbyxor men tänkte faktist gå och duscha nu :)
sedan blir det sminkning och fix håret, sedan kör vi mot Månsåsen och firar Anthon :)
igår då jag va i daniels lägenhet
han delar med 3 andra dom har varsinna rum.
jag har alltid tyckt det är en jävulskt äcklig toalett, verkar som dom som bor där
alltså dom som bodde innan han, hade städat toaletten någonsin.
men tänkte kanske va så för att det är gula väggar som det så äckligare ut?
tror jag hade fel med den uppfattningen.
då jag va på toaletten igår ser jag ett FETT äckligt kryp typ en tusenfoting fast ännu fetare
typ 5-7 cm lång om inte längre, sen minst 1cm bred, fyfan!!!
tur det va sista gången jag va i den lägenheten i allafall.
flyttar in i min lägenhet nu under lovet :)
pusssss

Skrivet av: ♥ johaansson's ♥
2010-10-30
16:16:54

svar: tack så mycket! :D vad tycker du om min nya design? ^^

Skrivet av: ♥ johaansson's ♥
2010-10-30
18:00:52

svar: tack så mycket :D

fast jag har inte gjort den ^^

va göru? :D

Skrivet av: ♥ johaansson's ♥
2010-10-30
18:04:20

svar: dra ut vart? :)

nä, jag kollar på Förhäxad :D

Skrivet av: ♥ johaansson's ♥
2010-10-30
18:15:06

svar: okej, det är roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0