inläggen blir tråkig/are utan bilder

2010-10-20
20:42:07


för det första jag svarar på alla kommentarer då jag har ett bättre internet till hands :)


Dagen va kanon!
dock klev upp i onödan, kom till skolan fick veta att de va film i aulan så vi fick gå dit eller sluta, självklart stack jag hem till daniel. sedan åkte in till stan träffa josefine och jag hade uppdrag av pappa att hitta skor till mig, både serveringsskor och vinterskor. Serveringsskor va inte så svårt att hitta, super sköna! tänkte gå in dom i helgen :)
sedan gick vi hem till J jag fick låna duschen, så snällttttt! :)
sedan gick vi o mötte daniel.
J åkte till S och jag o daniel åkte till honom. gick förbi willys där vi även träffa min bror, helene och deras söta lilla barn :)

nu har vi ätit för ett tag sedan och daniel har diskat, sedan ska jag faktist va en super flickvän och massera honom eftersom han har så ont i ryggen, stackarn!
Imorgon åker jag nog o träffar josefine igen, tänkte sola nedanför henne sedan snylta hennes mat och låna hennes dusch, vem är smart? närå, men sola och låna dusch hade jag tänkt och självklart umgås me henne :)
kanske gör vi klart Hotell-uppgiften om vi inte är för lata :)
är det fint väder kanske vi går ut o tar kort, man vet aldrig :)

nu då man har mobiltinternett elle va man säger så går de tydligen inte o lägga upp bilder -.-
nu är ja less på blogg.se ......



Skrivet av: josefine
2010-10-20
21:27:42

ja snylta min mat du, för jag vet inte ens vad jag ska äta :p hahhaha, min dusch? igen? åh herregud

Skrivet av: t h a i p i n n e n ♥
2010-10-21
17:37:18

sv; haha x) allt bra?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0