HOME!

2010-10-07
21:11:20
nu är jag hemma med min egna dator!
tycker alltid det är svårt o blogga från någon annans dator eftersom jag är så van vid min
min är förstås R:et borta men efter ett tag lärde jag mig och poff så går det gallant! :)
dagen har varit super lång!
börja tio med samhällskunskap ända till fem i tolv.. fett segt!
lunch till kvart i ett då vi hade svenska och vi som har hotell slapp mesta delen av lektionen eftersom vi redan gjort CV'n :p så vi fick rast till två då vi gjorde nån övning :P
sen slutade vi, jag följde josefine på nått ställe då hon skulle fixa me nån klocka, träffade hennes mormor och den snälla gav oss pengar till fika, så vi gick på hemköp och köpte muffins (: gottgott.
åkte med mamma och pappa hem.
sen ikväll har jag träffat Lisen :) länge sen sist.
nu har jag börjat städa rummet.. blev tvungen.. om jag vill ha mitt rum som jag vill nångång!
har planerat värsta fina rummet, hoppas jag får det så också (':
aja måste väll bli klar nångång, så ska jag hinna duscha!
Imorgon blir det en tidig morgon.. ska åka med fem i sju bussen har foto på morgonen till elva sedan massage! :))  dock har min klass nk imorn så vi ska tydligen ut på nå skit sak och gå till halv fem, GLÖM det säger jag, jag ska hinna me tjugo över fyra bussen hem :)
Pussss
inte bästa bild men men.
ha inte varit ute o tagit så mycke kort, ingen som hänger på längre, men i helgen får
älsk följa :)

Skrivet av: matilda rosqviist
2010-10-07
21:20:23

okej, ska spendera hela helgen hos min pappa :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0