ha så kult på restaurangen

2010-10-09
19:25:47
ledsen för den dåliga updateringen.
men jag har inte mått nå bra alls.
bara legat hela kvällen igår och hela dagen idag, eftersom daniel också va dålig bestämde vi att
jag skulle komma till honom ändå, saknade honom så mycke juu!
även om jag stannat hemma hade jag inte gått utanför dörren ändå, är så himla slö..
har spelat lite BUZZ också, sjukt kul faktist. :)
pappa fick igång mopeden också idag så jag får nog ta o köra hem den imorgon :p
får la se hur updateringen blir ikväll, men ska försöka skriva nått inlägg till (:
jag som hade tänkt att ut och ta kort idag, men de orka jag verkligen inte.. usch !
pussssss

Skrivet av: Sannalitens
2010-10-09
20:19:19

Svar: Okej! :) Hur mår du idag då? :)

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-10
15:45:09

Sv;

Bättre som tur är. :)

Hur är det själv?

Skrivet av: Saaaaaaaaaaaandrizz<33
2010-10-10
15:47:08

Sv: Visst! Kan du följa oss ocksåå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0