fotografisk bild

2010-10-08
09:16:47

sitter på foto nu :)
har redigerat bild, eller ja "leker" ska redigera riktigt på bilder vi tagit i fotostudion
men det är folk där ska väll in där nångång :P :)

vaknade lite sent imorse.. vaknade vid halv sju och min buss gick fem i..
men märks ju att jag börjar bli sjuk igen.. :( får inte får inte!
eftersom då jag är förkyld täpper ena örat igen då jag ligger på de och då jag vaknar på morgonen
så jag hörde inte larmet eller när mamma ropa imorse.. ops!

har massage idag också, fast vi ska ha teori.. inte lika kul!
har missat på vi haft praktist.. och nästa vecka kanske jag missar praktist eftersom jag ska till tandläkarn :(
men men.

Pussssss♥



redigerad bild


Skrivet av: Sannalitens
2010-10-08
10:15:40

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då? :) Kram

Skrivet av: ♥In my pink heart♥
2010-10-08
10:35:12

svar: det är väldigt gott också :D

allt bra? ^^

Skrivet av: Anonym
2010-10-08
14:38:57

fin blogg:)


Blogg-adress: http://natttih.blogg.se/
Skrivet av: Pauline♥
2010-10-08
16:22:07

min kväll var bara bra^^



vad ska du göra i helgen?(:



fin bild:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0