f4

2010-10-12
19:53:57
precis kommit till sötnosen!
har haft en låånglåång dag :P
började halv elva, hade lite snack om imorgon, sen träning o servera, efter lunchen hade vi bokningssak :Pgick galant!  efter det sluta vi alltså 1 men jag marina, malin och Josefine valde att stanna o träna o servera, fick vänta till 2 men det gick fin fint, tror jag kan nu eller ja lite säkrare iallfall :)
sen va jag o älsk på stan och kollade jackor, :) hitta en som jag och mami ska iväg o kolla på på torsdag :)
Onsdag (imogon) -  sovmorgon! samlas 14:00 på skolan, sedan fara till f4 och ska servera där hela kvällen till 23:30
Torsdag - LEDIG! dock skolfoto 10:40..
Fredag - inge foto (ska till tandläkarn 10:15) får se om ja hinner tillbaka till massage!vill verkligen vara med på massage vi har praktist! men hoppas jag hinner !!
srry för ett långt och tråkigt inlägg :(
inga nya bilder har jag heller, har inte haft lusten o gå ut i vind o iskyla och ta kort, men i helgen blir det ändring på de :) Söndag ska man ju på volbeat ! :)
Pusssssssssssss
VEt inte vad det är för fel på min blogg
den bara samlar ihop all text och det går inte och ha flera hopp neråt..
någon som vet vad det är för fel?

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-12
21:06:57

Det kan bero på vilket internet du använder, google chrome har lite lagg med när man ska göra "hopp". :)



Sv;

Okej, jag har varit med en kompis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0