Du ser ut som en påkörd padda

2010-10-23
00:02:34


sitter just nu i min underbara säng hemma i Hackås.
hade nästan glömt bort hur skön den var :(
Dagen har varit TOPPEN.
foto fixade vi bilder gick igenom nån konstig kamera som tar svartvita bilder:)
massage- gav och fick massage
Nh- bara tråk, satt o snacka med tre sköna brudar hela lektionen :)

sedan träffade jag mamma pappa o bror som kom o hämta mig på skolan.
åkte till lillänge fick två par skor (lägger ut bild imorn) om det går från denna cp dator, annars tar brors :)
åkte sedan till daniel hämtade mina grejor vidare till gym 24 och fixade gymkort! bara o börja träna!!!!!
sedan lämna av bror hos en kompis, då jag även fick se lägenheten jag ska få hyra :')

ikväll har jag träffat min älskade Lisen !
kollade på 2 beck filmer, och jag som inte tycker om beck tyckte ändå att ena filmen var okej ;)
fast jag har sett beck mycke förr men ändå (:

Pusssssssssssssss

Skrivet av: Tova
2010-10-23
09:52:30

Sv: Ja det är dom ^^ <3

Vad gör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0