desperate

2010-10-12
22:52:23



då har jag fått lite hjälp med mina "hopp" på bloggen (:
jag använder vanligtvis opera, men nu prövar jag mozilla får se hur det funkar (:

daniel och hans vän emil sitter o nördar nått spel :P
jag har iallfall fått sett desperate housewives & cougar town :)
jag är super trött men har så lång sovmorgon imorn så inte värt o lägga sig än (:
men måste ändå till Josefine ganska tidigt för att jag ska få låna lite vatten så jag kan tvätta mitt fantastiska hår så jag inte ser för äcklig ut på serveringen! haha! och så ska vi äta lunch :)
imorgon lär det inte bli mycke bloggande för min del heller..
eftersom att jag är borta inprincip hela dagen, kanske hinner slänga in ett inlägg innan vi sticker iväg och vid halv tolv-tolv lär jag va ganska så död så jag lär somna direkt (:

men kan nog slänga in nått mer inlägg ikväll om jag orkar :)

Pussssss

nu ska jag äta en vaniljmunk

Skrivet av: Anonym
2010-10-13
09:38:37

Var med & tävlade på Modekungen & kom 11 av flera tusen!



Nu säljer jag mina tröjor så om du har vägarna förbi. .



- Jo jag ville bara skriva att om du gillade någon utav trycken får du mer än gärna beställa det på en T-shirt.



Mvh K.S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0