dålig update...

2010-10-25
22:36:25


vilken dag!
började med idrottsprov, svarade nästan alla frågor hoppas på ett g! sedan samhällskunskap bara tråk satt och träna till provet, men satt istället och hade kul med AnnelI(: efter lunchen hade vi suepr tråkiga lektioner Projekt&företagande och näringslära:P följde sedan med J på bikbok och jag kände verkligen hur det sved i händerna, hitta nått jag ville ha.. kanske köper imorn!
sedan hem till D vi la oss i sängen och somna såklart! vakna stack och gymma och nu sitter jag här.
gymma var riktigt härligt, nu ska jag komma igång igen! (:
dock huvudvärken som höll på o försvinna innan vi stack dit blev bara värre :( fick alvedon av sötnosen Josefine innan jag åkte hem till D :)

ska väll ta och sova snart!
är super trött.. men daniel envisas om att jag ska massera honom så jag kanske får göra de då, eller så gör jag det imorgon ;)

Puss och Godnatt

Skrivet av: rebecka
2010-10-26
16:39:18

hejdär :d fin blogg!

Gör du idag?

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-26
18:15:08

Sv;

Okej, alltid kul att träffa någon man inte träffat på länge. :)



plugga. :p

Skrivet av: Yampis
2010-10-27
14:23:42

GUD vad fin blogg du har!

Puss <33


Blogg-adress: http://yampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0