" brunetten har volbeat-tröja"

2010-10-19
19:07:01


sitter hemma i älsk's lägenhet, med lurarna i öronen och lyssnar på volbeat!
dagen har gått finfint! typ fått reda på vart vi får apu elle ja alla har fått veta förutom ja o josefine,
vi är fyra som vill ha scandic syd och malinO fick ena platsen marina zäta och jag o josefine visste dom inte :p
ajaa nog om de :p

kom till daniel vid två någongång jag la mig i hans säng och poff så sov jag, typ från 3 till halv fem (: göööööött!
dock hade mamma glömt o ringa mig så att jag skulle få byxor+tröja+skor, vilket betyder att jag inte knappt har kläder och får gå med fuluggsen en dag till.-.-
vi har varit på Matkällarn och ätit en sallad, gott men dyrt..

min bror frågade om jag skulle kolla lägenhet idag men det verka som det inte blir av idag iallfall :p

nu ska jag gå till min sötnos och gosa!
Pussssssss


Daniel glömde sin dataladdarsladd hemma så han har inte sin dator igång och jag kan inte lägga in bilder ... :/


Skrivet av: Lisen
2010-10-19
19:16:34

sv: ja men jag menar bara de att de finns alltid hopplösa fall-. jag är nog ett av dom ahah

Skrivet av: A N N A - the girl you never can be
2010-10-19
19:19:02

Sv;

Okej najs. :)

händer ikväll då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0