bloggeN

2010-10-05
22:07:32
hejsan :)
åååhå! jag bloggar ;) det trodde ni inte vah? (:
jag försökte få upp blogg.se på mobilen då ja satt på bussen men det gick inte :P
Daniel hade fått sitt internet så hans snälla pappa åkte in med det :)
nu sitter vi och kollar på disaster date :) det är så kuuul!
dock har jag inte kameran med mig så jag kan inte lägga in bilder som jag ville..
men men!
vet ni en helt sjuk sak???
såg en skylt idag då jag gick till bussen " 24/12 har vi öppet till 14.00, GODJUL" 
lite tidigt kanske? ;) haha !
nu ska jag vara social med min goa pojke :) 

hörs!
puuusssss

Skrivet av: Fanny
2010-10-06
15:22:34

sv: kan tala om att jag är lycklig, min pojkvän är underbar :) och maten var verkligen underbar den med, hihi


Blogg-adress: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0