blir less

2010-10-07
21:58:45
Den här veckan har inte varit en bra vecka..
inte varit på nått bra humör, folk trycker ner en..
jag orkar inte med det mer, varför är det jag som gör fel? 
säger jag nått, skriver jag nått, gör jag nått kommer det alltid en lite polis och rättar allt!
jag orkar inte det, jag är inte felfri! inte alls! men jag behöver ingen som springer efter och säger till vad jag gör för fel, och får utskällningar. Jag försvarar mig och visar inte min bästa sida! bara för det är jag inte SUR! 
jag orkar inte få skit dagligen längre! jag har fått nog av det! 
jag tar ingen skit!


försökte, och tyckte det blev bra
även fast jag inte "kan" 

Skrivet av: Anonym
2010-10-07
22:37:51

vart ju visst bra, du intalar dig bara att du inte kan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0