tre

2010-11-29
20:37:39

Dag 03 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är något vackert, någon man älskar!
Kärlek för mig är ett förhållande,
att ha någon som älskar en är en otrolig känsla, någon som visar det så starkt!
att alltid ha någon som bryr sig om en, som finns där om man behöver prata.

ja, jag vet att jag är dåliiiiig på det här men aja!

Jag har en pojkvän som älskar mig, och det känns att han gör det också så ska kärlek va.
att man ska kunna säga vad man tycker utan att börja bråka, eller ens kunna säga vad man tycker om saker utan att va rädd för hur den andra ska reagera.
Svartsjukan får inte ta över, man måste få prata/träffa sina vänner.
Man måste visa för sin pojk/flickvän att hon/han betyder för en.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0