When they see me everybody brrrrrap’s, brrrrrraps

2010-11-10
22:46:12


spotify är igång på låg volym.
tänker försöka lägga mig och lugna ner nerverna lite..
har ont i magen.. är så himla nervös inför imorgon..
först servering inför 400 pers typ, lunchen
sen guldgalan med 1000pers..
sist då vi serverade på särimner(stavning) så gick det väll bra, dock skaka jag av nervositet i händerna då jag skulle hälla upp vin.. men klart som fan man är nervös lr?
får iallfall betalt för guldgalan det är ju ett + i det hela och att det är en bra erfarenhet :)
efter kommer man känna sig duktig och att man gjort nått bra, lr?
åhh har sån ångest, försöker se positivt men hej sömnlösa natt !

äsch, nu har jag ju skrivit klart för länge sen men faaacebook tog över livet i en halvtimme. OPS!

nä godnatt
pusspusss


Skrivet av: natta
2010-11-13
17:00:54

får ja ge dig ett tips till en bättre blogg?


Blogg-adress: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0