tråkigare blogg får ni leta efter

2010-11-05
22:52:20


tänkte dra till Lisen förut ikväll, bara min syster kom och eva&adam hade slutat.
men då hämtade pappa blixten han har så vi skulle pröva den.
efter det sluta min kamera fungera.. elle ja blixten..
satt med det jättttte länge men tillslut fick jag till det, skönt!
min syster lånar kameran till på söndag :)
imorgon om jag åker till stan igen,så ska jag ta kort på min systers familj annars på söndag då vi ändå ska till Myrviken och fira Jennifher.

min bror har min dator i stan för han glömde sin..
har typ inga bilder på denna dator typ bara gaaamla bilder! och lite "ljus" kort jag tog snabbt ikv.
lyssnar på musik, men det känns ju som nått saknas.
i två dagar har jag haft min BÄSTA vän hos mig<3

nu ska jag fortsätta ha super tråkigt..
pussssss

vet inte vad det är för fel men nu kan jag inte ens trycka upp för o lägga in bild..
super tråkig blogg ja har...

Skrivet av: Lisen
2010-11-05
23:12:56

Och du är min bästa vän malin!!! ':D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0