somnar

2010-11-02
01:19:03


tjosan!
sitter hemma i sängen just nu, pratar i telefon :)
imron ska jag till tandläkarn, fixa nått med tanden :P fattar ingenting
men vet att jag kommer få bedövning som aldrig går ur käften så ingen middag för min del imorn ..
fan :( har aldrig haft tandläkarskräck förens nu då jag inte varit hos tandläkarn på typ över ett o halvt år
och va där första gången för någon månad sedan, och shiit vad jag va nervös.. usch det här är verkligen inte kul..

jag skulle ju ta kort på min systers familj för att dem sedan ska lägga in bild i tidningen,
men jag glömde kameran så får åka hem onsdag eller nått o ta kort (:

imorn far jag in till stan igen, på kvällen kanske? :)

kanske bädda ner sig i sängen ? kolla på nån film?
beror på hur länge jag pratar i telefon, som sagt jag är EXPERT på o somna i telefonen, haha!

pusssen !

vet att bloggen är super duper tråkig utan bilder...
ursäktar mig verkligen, ska bli ändring på´t !


ibland saknar jag o va blond..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0