skit blogg!

2010-11-13
03:16:40


sitter nu hemma i min underbara varma säng.
varit med Lisen hela kvällen lång :)
träffade även Molle en sväng också (:
haft en riktigt rolig kväll :)
fick även låna lisens cykel hem och jag säger bara de, aldrig mer cykla då de är snö och halt!
ahahah!


jag är stolt över mig själv från gårdagen!
första gången jag känner mig riktigt nöjd över vad jag gjort.
fick även se lite kändisar, nanne grönwall, cicila kyle(ingen aning hur det stavas) henrik schyfert(???) o lite flera.
jag kom hem med onda fötter ond kropp och huvudvärk..
jag somnade och fick kliva upp 9 imorse eller ja vakna då av larmet!
blev brått i slutet då jag skulle ta bussen till stan för o komma hem.
eftersom jag inte åt nått igår typ, så blev det korv då ja kom hem.
sen frisören! håret är nu omgjort igen!
jag är nöjd :)
vet vad daniel kommer tycka iallfall ;)

nu ska jag sluta skryta om mig själv och ta och sova lite kanske :)
godnatt sötnooosar!

nu blev jag förbannad också!!
går inte o ladda upp bildjävel! :@

Skrivet av: Tova
2010-11-13
16:05:56

Hej, fin blogg! :)

Vad händer hos dig? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0