maalinbeergh.blogg.se

2010-11-03
13:44:06


sitter i soffan i lägenheten, vaknade för någon timma sedan.
inatt då ja satt o kolla på tv så hörde ja knackningar i köket på fönstret, jag höll på att dö
men la mig sedan i sängen och kollade på andra avenyn tills jag somnade, daniel och oscar kom hem vid sextiden :p
kunde inte somna om eftersom jag hade så grymt ont i magen..

just nu är thom här och oscar drog hem.
daniel åker hem senare ikv, så jag blir själv..
ingen är i stan heller..
fyfan..

pusssssssssssss

Skrivet av: R E F F L A N
2010-11-03
14:56:27

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!


Blogg-adress: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0