Life is to short to be somebody else

2010-11-06
21:43:28


sitter i lägenheten.
har packat upp alla mina kläder, hade tre stora pappkassar med mig med kläder
sedan hade jag ungefär 1 pappkasse här i stan redan.
daniel klagar att jag tar för mycke plats i garderoben ( har garderob under sängen)
men ska få en byrå också :)
pappa håller på och kollar matbord åt oss, härligt härligt :)
ska övertala dom att köpa plattTV till oss, (::

spotify spelas ut ur högtalarna på låg volym, härligt.
ska lägga över film på usb minne så ska vi se nån film och käka lite nachos :)
mums!

Pusssss

Mirrors 2

har mobilt internet, och mitt suger totaaaaalt!
så kan knappt göra nått på datorn vilket suger kuk!
kan inte lägga upp bilder :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0