kliver upp

2010-11-30
12:56:26




somnade innan tio igår, och vaknade vid FYRA imorse :o
min mage mådde inge bra alls, så jag stannade hemma
låg vaken till nio då jag ringde elisabeth och berättade att jag blev hemma
somnade, men då ringer min syster någongång vid tio så somna jag om efter de och halv tolv ringde hon igen.

nu sitter jag med en varm vattenflaska på magen.
lär ju vara parasitjäveln som förstör för mig ..
men jag ska ha frukost nästa vecka istället, :)

Min syster ska komma hit och låna duschen eftersom på körfältet renoverar dom badrummen och dom får duscha i baracker så hon fick väll låna duschen dåe.

nä nu ska jag kanske försöka äta något?
en rostad macka låter goTT, fast näe kanske.

Pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0