guldgalan

2010-11-12
03:26:53
kom hem precis.
fick ta en taxi hem eftersom jag inte fick tag i någon skjuts, men så jäkla skönt. tyst och det är super gången bättre än o gåååå tillFrösön från OSD!!
dagen började kl 9 imorse, höll inte på o ta mig upp.
va sjukt nervös på natten så jag somna sent..
hade feber på alltihopa också, tog mig två alvedon o masade mig iväg.
vi började på Clarion då vi serverade lunch, det var en riktigt lätt lunch o servera ;)
sen fick vi dryga 1 timma på oss och "vila" och sedan dra oss upp på OSD.
där allt började.. magen kändes upp och ner, jag va super nervös..
det blev inte bättre då allt folk kom.
men efter vi hällt upp vin så blev det genast mycket bättre, hade trevliga människor att servera :)
kvällen slutade 3 för mig, några åkte hem tidigare och vissa stannade.
alltså 12 timmar på osd.. och sen har jag jobbat sen 9 imorse, tror jag behöver sömn nu.
det här inlägget blir jobbigt känner jag..
eftersom jag inte kommer in på någon annan webbläsare än "OPERA"
srry för det..
nu ska jag sluta skriva, gå o borsta tänderna sedan krypa ner i sängen och sova 5 timmar innan jag ska upp.
godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0