för dig ska jag göra det tusen gånger om

2010-11-13
16:30:37


det är fel över hela jäkla bloggen..
funderar på o fixa en ny eller bara sluta blogga?
går inte o lägga in bilder, och då blir bloggen så sjukt tråkig utan nå bilder..

jag har nyss duschat, tänkte sminka mig lite.
sen ska jag ta kort på min systers familj :) kuligt :)
ikväll ska jag träffa Lisen också :)))))
Jag sov till typ halv tre idag, mycket skönt!
satt vaken till typ fem imorse.. kunde inte somna, prata med folk, låg och kollade på andra avenyn och då vart jag så inne så jag inte kunde somna :P

nä nu ska jag väll ta och fixa mig, kanske ska försökaaaaa på nått vis få in en bild på mitt nya hår :)

pusss

Skrivet av: Tova
2010-11-13
16:53:56

Sv: Pluggar :// <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0