duktig tjej!

2010-11-10
17:03:47


har städat hela lägenheten.
har också tvättat.
dock blev inte all tvätt riktigt torra men tur som de är har vi en tvättställ här så ja kunde hänga upp dom kläderna :)
nu är ja super hungrig men först måste jag in till stan och köpa ett linne tills imorn..
fysatan!
så ska prata med Josefine o hoppas hon håller mig sällskap ? (A)

Daniel får nog göra middagen idag, och ja hoppas han lyckas med den!
Kycklinggryta och ris, suuuuper!
min favorit rätt faktist :)

så måste väll ta och skynda mig in till stan kanske innan allt stänger?
äsch kolla ett avsnitt one tree hill först :) eller ja kolla färdigt :)

Pussssssss

Skrivet av: josefiine
2010-11-10
17:19:27

snäll som jag är följer jag självklart med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0