cod

2010-11-15
00:46:03
har suttit och kollat på "vem kan slå filip och fredrik" förut ikv sedan blev de One tree hill :)
även att jag fått Daniel att tycka det är bra nu ;)
han sitter just nu och tjatar på att jag ska se ett till avsnitt, :)
kan väll de då :)
men sen måste jag fan sova!
men jag har det lite bättre än många andra i klassen som är ute på praktik, sovmorgon börjar 10 imorgon :) gå till typ 2 tiden kanske? och inte på ett helt dumt ställe heller :)
serveriiiiing! :)
efter guldgalan vet jag vad jag ska fortsätta med, SERVERING!
vill kunna det här bra :)
ont i magen har jag också fått..
har hört att det går magsjuka?
isåfall kan jag ha det nästa helg, vill inte missa praktiken och inte i-valen..
shiiiet
äsch puss och godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0