bravo

2010-11-10
12:41:25



håller på o tvättar nu.
om 20 minuter är ena tvätten klar, har tre maskiner igång.
idag har jag inte tänkt o göra nått mer än o städa lite, tvätta och byta lakan i sängen.
men det visade sig att jag ändå måste in till stan och köpa ett linne som jag kan ha imorgon..
Imorgon har jag fullt upp hela dagen..
08.50 ska vi vara på clarion och ska servera lunch för 400 pers..
klockan 15.00 ska vi vara på folkets hus (guldgalan) ska servera fyra rättersmiddag för 1080 pers :p
men det är ju 60 servetriser som ska servera :)
jag börjar bli nervös...

nu ska jag ta och göra lite nytta här i vår lägenhet (:

pussssss


vilket jäkla tjat om att det snöar.
VI SER DET!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0