Viiilda

2010-12-11
17:02:51


Sitter hemma hos min sötnos!
Gud vad jag saknat honom!!!

Igår träffade jag Lisen, Anna Mari-louise och folk :)
Även simon var i hackås! :)
Kvällen blev sen, och jag hade det väldans trevligt med mina vänner :)
Även Hackåsbor kan va vilda ;)
Jag somnade runt fyra tiden inatt nångång.

Imorse vakna jag redan klockan 08.30
låg kvar i sängen till kanske 09.30 då jag klev upp för att följa mor och far till Svenstavik.
Dom jobbade lite , sen for jag och mamma på dollarstore, handlade lite till lägenheten :)

Äsch nu har jag inte tid med bloggen.
skriver kanske ikväll annars imorgon nångång :)

pusss

'
Hade en jäkla bra kväll med den här sötnosen och Mari-Louise :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0