tisdaaag

2010-12-07
23:14:10


kom hem från gamla teatern för nån timma sen :)
naturkunskaps provet, gick väll ganska bra, hoppas på ett g iallfall.
sen drog jag ner på stan, trodde ja börja halv fyra men icke!
började fyra så jag vandrade runt lite på stan innan jag gick tillbaka och då va det även JB jul på gamla teatern som jag skikade lite på sen satte jag mig ner o väntade.

Fick även träffa Linda, Josefine, och Stina :)
Sjukt länge sen jag träffa linda..

gick väldigt bra ikväll, rätt lugnt.
och dom jag jobba med va väldigt trevliga allihopa!
fick gå hem vid nio då jag tog bussen kvart över.

har nu jätte ont i magen vilket jag haft hela kvällen..
inte kul alls..
äsch lite mysteriet på greveholm kan ju inte skada :)

Pusssssss

Skrivet av: Jessica
2010-12-08
06:52:57

naaw, vad söt :)



Nu är vinnaren ur dagens lucka dragen :) var det inte du som vann så anmäl dig gärna till lucka nummer 8 :) kram <3

http://jeessica.blogg.se/2010/december/dagens-lucka-13.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0