Rederiet

2010-12-23
11:55:37


Har precis gjort knäck, duktiga jag ! ;) haha
Lovet har börjat riktigt slappt!
bara legat i sängen och kollat på rederiet mesta dels :P
igår klev jag upp redan halv nio fikade lite fort sen följde ja me mamma o pappa till stan, handlade mat och lite julklappar. då vi kom hem for jag och mamma iväg till Svenstavik, handlade rökta räkor och makrill av fiskbilen, mUms!
sen en sväng på dollar.
kom hem då blev det middag, sen resten av kvällen Rederiet ;)
somnade redan vid 10 :o

vaknade åtta imorse sen dess har jag varit vaken.
kollat lite rederiet och kokat knäck och ska väll bädda rent sängen så mamma blir nöjd ;P
sen städa upp lite så slutar hon tjata :)


Även idag kommer min bror med famlj och min syster
imorgon är det julafton och vi far upp till månsåsen och firar :)


Skrivet av: jessica
2010-12-23
22:39:59

taggar julin inför imorgon? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0